AI-wedstrijd over Intro

Voor de introgangers organiseert Cursor een AI-wedstrijd. Wat er te winnen valt? Een heerlijke taart! Omdat het leuk is wanneer medewerkers en studenten die de universiteit al een tijdje kennen ook meedoen, delen we het bericht uit het intromagazine hier. De deadline voor inzenden is 6 september.

illustratie Leoni Andriessen mbv AI

AI, oftewel Artificial Intelligence, begint op steeds meer plekken een opkomst te maken; zo ook op de TU/e. Denk bijvoorbeeld aan de masters ‘AI & Engineering Systems’ en ‘AI & Digital Innovation’, of het Eindhoven AI Systems Institute (EAISI) in het Neuron-gebouw op campus. Als medium van een technische universiteit lijkt het dan ook passend om onze enige echte introprijsvraag een AI-tintje te geven.

Wat kun je winnen?

Je wint niets minder dan een heerlijke taart (en eeuwige roem natuurlijk). Allergieën? Laat het ons even weten, dan houden we daar natuurlijk rekening mee.

Wat moet je doen?

Genereer je eigen AI-afbeelding met als thema: ‘de introweek’. Verder zijn er geen regels, dus je kunt je creativiteit volledig de vrije loop laten.

Geen inspiratie? Probeer eens een prompt te maken met de woorden: ‘introweek’, ‘universiteit’, ‘studenten’ en ‘gezelligheid’. Tip: er zijn allerhande gratis AI-tools te vinden online. Probeer bijvoorbeeld eens: DALL-E, Midjourney of Stable Diffusion! Een andere mag natuurlijk ook.

Wat is de deadline?

Vrijdag 6 september 2024, om 12 uur.

Waar stuur je het naartoe?

Mail je AI-afbeelding én je gebruikte prompt naar cursor@tue.nl.

Wij maakten zelf alvast een voorbeeld met AI-tool Midjourney. De prompt was: ‘small students in a big world, freshmen’.